Ett år<3

2011-08-04

Denna dag kom mina föräldrar och hälsade på i Mjölby efter att ha varit på semester i 2 veckor, trevlans, vi tog en fika och så visade dom runt lite tills klockan va så mycket att de va tvungen att fara vidare hemåt, så på kvällskanten tog Daniel och jag och fotade, mest jag efter som att jag ville ta bilder i de fina solljuset :)
Sen för dem som inte vet så älskar jag nästan alla fåglar som simmar i vatten xD Haha även kanadagäss som skiter på land, i varje fall så hade denna kanadagås lite problem då han inte hittade vägen ner till vattnet sen när den gått upp på land och gått dit där man egentligen ska sitta och fika och titta på naturen, det är glas i vägen så stackarna fick lite smått panik och visste inte vad han skulle göra, haha stackarn xD
Sen hittade vi det där ENORMA trädet! Kände mig som en liten myra bredvid det >.<
Det finns många fina gamla hus i Mjölby så var ju tvungen att ta kort på några av dem, dock lägger jag bara upp en bild^^

2011-08-05<3

Åååherre gud, ååherre gud, ååherre gud, nej jag har inte blivit religös, tänker bara på hur fort tiden här gått O_O Ett helt jävla(prov på att jag inte är religös ;) ) år! Vart tog de vägen, vad hände? Men men men VAFAN! :O Nä jag vet inte *tittar omkring mig* jag har fan inte en aning om vad som hände!
I alla fall ett år har gått sen jag träffade min nallebjörn och jag tyckte det bara va för nån vecka sen^^ Har i alla fall många fina minnen med honom och fler kommer det bli!:)<3

Denna målning är säker 20meter lång, Daniel och pilen visar vart den slutar, dock är det så många lager färg att det inte kunde sitta kvar på ett ställe så en bit har rammlat ner :( Men men, snygg va den i varje fall!


(Lägger upp dessa bilder små så får ni klicka på dem, efter som att de annars inte kommer upp i sin fulla storlek, vilket dem är värd)

Daniel och jag spenderade våran ett års dag igenom att gå och kolla nere i hamnen i Norrköping, där folk får måla graffiti fritt som de vill och herre gösses va graffiti! SJUKT! Snyggt som bara den :)
Låg burkar, lock och caps överallt!^^ 
Sen åkter vi vidare till ett hus som ligger i närheten av järnvägen, där folk också målat som galningar, skulle kunna flytta in på en gång, så snyggt va det!

Avslutar denna bloggning med att visa upp lite visdomsord för er som någon målat nere i hamnen :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0