En dag i solen

Igår var väl en rätt händelserik dag antar ja :P Var meningen att jag skulle ta bussen in till stan kring 12 men så ringde anton och sa att han skulle förbi brunflo då så jag åkte med honom in, efter jag satt mig i bilen får man höra att hans bromsar inte riktigt funkar som dom ska (kändes ju bra) men de gick fint att ta sig in, det visade sig att hela bromsblocket(eller vad man ska kalla de) hade lossnat så han var tvungen att få fast de, tänkte att jag håller han väl sällskap då, men så gick tiden och jag skulle möta Ruff nere på stan 1, så jag började att gå ner till stan, då jag var väldigt långt ifrån där vi skulle mötas, inge vidare att gå runt i värmen! >.<
I alla fall när jag nästan va nere i stan ringde ruff och frågade vart jag var, då visade det sig att hon gått uppåt emot mig fast en annan väg och så hade vi paserat varandra xD Men vi hittade ju varandra tillslut så vi tog och köpte jordgubbar och slog oss ner vid ett bord i skuggan och käkade, många skratt blev det med våra försök att äta jordbuggar "normalt" xD

Efter det begav vi oss ner till stan då och köpte mjukglass(om nom nom) och drog ner till badhusparken och chillade vid vattnet, de blåste som fan och ni kan ju tänka er kombinationen av mjukglass och hår i ansiktet!
När vi sitter där och tar de lugnt för oss själv får vi se en kompis till oss åka förbi på sin bräda så vi skriker hans namn men han hör inte så vi springer igenom hela badhusparken och skriker han namn och de va ju lite roliga med tanek på att han namn är Kram xD Så folk kolla lite snett på oss när vi stannade. Haha.
Vi fick honom att stanna i alla fall efter att ha ringt honom 2 gånger :P Visade sig att han skulle träffa en annan av våra kompisar(Linn)

I alla fall, Ruffs och min resa fortsatte med att gå ut till Frösön och chilla i solen^^
Senare träffade vi även Kram och Linn så hängde vi lite och snacka och så tills RUff och jag bestämde oss för att gå och fara hem :) 

Som sagt, händelserik dag^^ Trevlans att träffa en massa folk igen! :D


Kommentarer
Postat av: Ruff

Hahah, tänkte inte att vi måste ha låtit som två idoter när vi sprang och skrek "Kraaaaam!" :D

2011-06-30 @ 20:05:56
URL: http://lonelynights.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0