Lägenheten


Happ nu sitter man här i lägenheten igen då:) var meningen att jag skulle varit med Ruff idag men hon hade tydligen annat för sig, så vi ska ses imorn i stället. Hade inte så mycke för mig idag då, tog och drog på lite stärkande för naglarna två gånger och sen tog jag en promenad innan jag handlade :) Folk måste tycka att jag är knäpp som går runt med långa mjukisbyxor och långärmat i 30 graders värme xD Och själv tyckte jag de va as skönt xD
Happ fick nyss höra att Anton tänker våldgästa mig om nån timme, trevligt :P Lär bli en till promenad då skulle jag tro, bra de, måste röra lite på döfläsket ;D
Haha over and out!^^

Kommentarer
Postat av: Ruff

Du behöver inte sörja min kära! Jag kommet förbi med min vita springare imorgon istället ;) Du är fan knäpp, strip down!

2011-06-28 @ 18:08:32
URL: http://lonelynights.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0