Myspys

Första dagen på min APU/Projektarbetsdag är avslutad, det gick rätt fort och lätt måste jag säga, när man väl börjar har man nästan svårt att sluta men jag slet mig ifrån det i alla fall och trots att jag bara suttit vid datorn är jag jätte trött, dock kan det ju bero på att jag vaknade 5 gånger under natten också i jo för sig. Så jag tog och varvade ner nu på kvällskanten, släckte ner allt, tände 3 ljus och lyssnar på lugn musik som får en att slappna av.^^ Och tror det eller ej, men jag ser faktiskt fram emot att gå till skolan imorn och jobba, ska även gå till Röda korset och pressentera min idé.
För dom som inte vet så håller jag på med ett projektarbete som kortfattat kommer gå ut på att jag ska göra ett fotogalleri där jag även kommer sammla ihop pengar till Röda Korset. :)

Men nu ska jag lägga mig ner och suga åt mig av tystnade en stund, over and out! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0