Studenten

År 2012 tar man stundenten, klänningar ska köpas, mössa ska fixas en massa fester ska man tydligen gå på och en himmla massa mer.
Sen kommer man ut i arbetslivet och jag sitter just nu på en lektion där vi ska lära oss att skriva CV och personligtbrev(nej vi har inte börjat med det ännu för dom som undrar varför jag skriver här och inte skriver det xD) som kan vara bra att lära sig, så jag får väl börja med det snart.

Klänningen på bilden är en klänning jag tänkt ha på studenten när vi ska åka flak osv :) Var tyckts?


Kommentarer
Postat av: do-re-MI-fa-sol-la-ti-do

Nu vet jag hur den ser ut! Den var ju riktigt fin, vet du vad du ska ha för 'accesoarer' till den? :)

2011-09-09 @ 12:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0