Bilmarknad

Var på bilmarknad med familjen och Daniel den 10/9 och där fanns det även en hel del snygga bilar, som den här röda Volvo PV:n som jag blev förälskad i!
Här är en annan snygging ;)


En fin fin amazon:)

Mycke bilar som sagt och det här är endå bara några av de få bilder vi tog :)
Jag är ju uppväxt med att gå på bilmarknad så man är ju van vid att springa omkring på så där ställen, till skillnad ifrån Daniel ;) Haha
Gaah hade gärna köpt den där röda PV:n >.< I alla fall så hitta jag fan ingenting att köpa på marknaden, min mor och min far köpte dock en del saker :)
Och jag va ju sjuk och hade feber under hela tiden vi va där(hela dagen) men jag tänkte inte låta de hindra mig!
Hade rätt trevligt endå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0