JOBB!

 
Från att vara mitt inne i en praktik till att få ett jobb, känslan är såååå skön!
 
Det visade sig att en tjej som jobbade på Glitter hade fått ett annat jobb som gav mer pengar, så hon kunde inte säga nej till det, i ju med det så behövde Glitter en ny anställd och woalla där var jag, nyupplärd och redo för jobb! Vilket flyt man kan ha ibland ;)
 
Dagarna är långa och man får ont i fötterna av att stå så länge, men jag bryr mig inte, jag har fått jobb!
Efter att i princip varit arbetslös sedan jag tog studenten så är det sjukt skönt att veta att man har något att göra och man tjänar pengar. Sen är det ju bara plus i kanten att jag har så sköna arbetskollegor.
 
De enda som stör mig nu är att sommarvärmen är här och jag står inomhus hela dagen, aja sånt är livet, jag tror inte jag skulle klara av ett jobb där man ska vara utomhus hela tiden så jag ska väl egentligen inte klaga.
 
Men nu när jag vet att jag har fått jobb och ett någorlunda ordentlig scheman så kan jag planera in körkort och träning lite lättare. För dem som inte vet så har jag bestämt att jag ska ta körkortet i år, när det blir får vi se, men det ska vara klart i år i alla fall.
 
Nu ska jag iväg och skriva på papper för jobbet och sen ska jag gå och trycka upp det i AF:s face! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0