Julafton

Julaftons morgon vaknade man av att solen lyste in igenom fönstret, trevligt måste jag säga att gå se solen igen då man inte gjort det på länge :)


Tomten har inga ögon! O_O
Tomten kom i år igen(woho?) och mina kusiner va lyriska över att få en massa paket!
Miranda hjälpte tomten att läsa paket! :D


Lill kussen tyckte de också var kul md paket, slet upp de så fort han kunde :) Söt unge där!


*host* Jaaa, jag tyckte också de va kul att få paket, tro mig xD Haha jag fick min älskade brödrost som jag velat ha så länge :D Moahaha!

 

Trevlig julafton måste jag säga, trots att jag gick på alvedon halva kvällen, åkte hem med huvudvärk och ett par trasiga strumpbyxor, men det kan jag leva med ;)


Kommentarer
Postat av: do-re-MI-fa-sol-la-ti-do

Vad du har uppdaterat! Men trevligt, trevligt i alla fall. ;)

2011-12-25 @ 22:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0