NU JÄVLAR MANGE!!

Hej på er alla, jag skriver det här blogginlägget med anledning av att Mange ska ha något att läsa, så här har du din mupp! Vad ska jag säga då?
Tja snön har ju kommit, kuk på de, så förbannat less redan, men alla andra verkar ju vara överlyckliga av snön, inte jag! Jag vill ha sommar sol och korta kjolar vafan! jag tror jag ska flytta utomlands, seriöst, sommar 24/7 hela året om, de vore sjukt skönt.
Aja klockan är 01:34 och jag ska upp imorn och gå på Mittuniversitetet, yeeeey..... not. Mange det kommer vara DITT fel att jag är trött imorn! >.< Så skit ner dig :D xD
Klart slut och god natt!


Kommentarer
Postat av: Denna dära!

Mupp?! Pft! Mitt fel? PFT! Sluta skylla på mig hela tiden:(

2011-12-06 @ 01:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0