*suck* jul.....

Jahapp, inte pepp och på för jul måste jag säga, ligger ju efter i en del ämnen som jag egentligen lätt kan ta igen, men jag är så jävla lat att jag orkar inte, känner mig totalt utbränd, 18år och utbränd, woho, bra start på livet.
Aja, jul lär de vara i alla fall, man får ju god mat och paket i varje fall, dock har jag knappt råd att köpa till andra även fast jag skulle vilja de, fick ju en awesome julklapp av Mi i alla fall, nagellack som jag är totalt förälskad i måste jag säga xD haha tack och bock för de Mi, ska bjussa dig på fika nån dag :)

Annars lär de völ bli att fira jul hos mina kusiner i år, tja jag slipper hjälpa mamma göra julmat i alla fall xD Sen till nyår kommer Nicke hit :D Woho! Party in the house!

För er som inte vet har jag snackar med en kille som heter Niklas över 5år nu och nu är det fan på tiden att vi träffas så han kommer upp hit till nyår, it will be awesome :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0