Kom inte på nån överskrift

Jahapp, då har Daniel farit hem då, jobbigt att kliva upp 20 i 6, men vad gör man inte för nån man älskar :)
Kommer ju se honom snart igen förhoppningsvis :)

Sen när han åkt så skulle jag ta bussen hem, trodde jag ja.. Det visade sig att den bussen jag tänkt ta var inställd >.< Så fick vänta 20min till så då tog jag och gick igenom stan. Vilken underlig känsla det är att gå igenom stan när ingen annan är ute, alla är antingen på jobbet eller sover. Man blir lite så där lagom mysig i kroppen när man får se att solen tittar fram ibland alla hus och träd, vart lite smått lessen när jag inte kunde ta något kort på det, men de kommer väl fler gånger, satte mig på stor torget och bara lyssnade, de va oerhört många olika ljud runt omkring mig, många som man inte ens lägger märke till när man går inne i stan mitt på dagen då det är jätte mycke folk ute.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0