Påminnelse om uteplats

Jaa.. Daniel och jag hade inte så mycket för oss när jag fick en lapp i lådan, de va en påminnelse om att jag måste fixa till min uteplats, tog och tittade ut igenom fönstret och kollade på min lilla äng som jag "gjort" igenom att inte ens bry mig om uteplatsen. Aja, de fanns inte så mycke att göra, det blev till att bara börja rensa och klippa gräs med sax de. xD
Efter 2 dagar så har Daniel och jag fixat till de och nu ser de rätt bra ut och titta på fan, jag hade både svarta vinbär och smultron där! Haha, vilken koll man har! xD


Och efter som att Daniel har en systemkamera och lite annat så var det rätt roligt att ta en sådan här nice macro bild på smultronet^^
Och ni kan ju se hur stort de är egentligen :P

De visade sig att de fanns en massa sniglar och snäckor under allt gräs och sånt, så både Daniel och jag tänkte "Vi testar fota dem" xD 



Kommentarer
Postat av: Ruff

Nån jäkla bitterfitta tll granne som klagar? ;) Sjuk skillnad vart det iaf!

2011-07-15 @ 13:03:17
Postat av: Carro

Antagligen jävla kärringar :P

2011-07-15 @ 13:25:57
URL: http://carrodaybyday.blogg.se/
Postat av: Mi

Macrobilder är awesome! xD

2011-08-14 @ 20:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0