Sommar,fota och glass!

I fredags kom Daniel hit, de första han ger mig när vi kommer innan för dörren är 3 rosa rosor, tror du man smälte som smör i solsken eller? Haha

Jätte fina va dom, tack<3

På måndagen tog vi och for in till stan, träffade Ruff som skulle ta lite parbilder på oss, och de blev många fina :)
Tack och bock för att du stälde upp och fota^^

Det blev många bra bilder under fotandet, vi gjorde en massa annat under tiden också, ruff gjorde en krans av vita klöver, finfint, renta handverkaren! Sen fick jag stå i vattnet och leka blommsterflicka xD
Sen tyckte vi att de vore en bra ide att gunga lite på en brygga där brevid, hej och hå va vattnet yrde! 
Sen tog vi och begav oss till Törners för att knäcka en mjukglass :D om nom nom!


Ruff och Daniel tycker tydligen att jag äter glass fort :O Jag som tycker att jag tar de så jävla långsamt som jag kan xD
I alla fall en trevlig dag va vad det  var :)

Annat som Daniel och jag gjort under dagarna han varit här är att ha fotat själva, spelat basket och tagit långa sköna promenader och bara mysigt^^



Kommentarer
Postat av: Ash

Awesome bilder! :D<3

2011-07-12 @ 16:49:01
URL: http://xxxashxxx.blogg.se/
Postat av: Ruff

Mysig dag :D Måste göras om sometime!

2011-07-12 @ 18:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0