Tiden flyger iväg!




Här händer det grejer och tiden bara flyger iväg, om ni läst inlägget innan det här så har jag ju varit hemma hos Daniels familj och hälsat på, fick åka bil med Daniel för första gången, vi for ut i skogen och kollade på en massa sjöar som Daniel visste fanns där, vi satte oss där och myste i solnedgången då solen faktiskt går ner här nere på sommrarna vilket den inte gör uppe i norr^^ Vi har ju ljust nästan hela natten hemma :)

Men på dagen så tog Daniel och plockade två rosor åt mig ifrån hans pappas trädgård och gav mig, sötsak där!<3
Så kunde ju inte låta bli att fota dem^^`
Fanns en massa andra blommor där också och till skillnad ifrån hemma är det ju inte skog överallt utan en massa åkrar och fält överallt vilket jag gillar :D Fota fota fota xD

Dagen innan Daniel och jag skulle fara till Mjölby så for vi in till Kungälv och kollade runt, en massa små pitoreska gator med gamla små hus och blommor överallt, kände mig som rena rama turisten när jag sprang runt med kameran där xD (vilket jag var också i jo för sig^^`)
Hittade ett träd med en gren som man kunde slagga på, sjukt skönt med tanke på att de va varmt i solen och grenen var i skuggan, hade lätt kunnat somna på den!
Men vi skulle vidare och titta på en borg som fanns i närheten, dock kostade det 50kr att gå in och de orkade Daniel och jag inte spendera så vi kollade bara utanför^^
Sen bar det av hemmåt för att äta middag och packa in för kommande dag.


Så nu är Daniel och jag i Mjölby och tar det lugnt, både han och jag glädjes nog åt tystnaden som var i lägenhet när vi kom hit, hemma hos Daniel pappa fanns det en liten unge som skrek nästan hela tiden och jag kan ju inte påstå att mamman va så mycket tystare heller xD haha
Sen en massa kattungar överallt.
Så det va rätt skönt att komma hit så vi kan vara ensama igen :)
Nu ska jag hjälpa snyggingen med myggnätet, over and out! ;D


Kommentarer
Postat av: Linda L

Tur att vi ska flytta nu då så de blir lugnare om ni kommer hit ngn mer gång då :S

2011-08-05 @ 22:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0