Midsommar

Jahapp då var midsommaren över, herre gösses säger jag bara. Det är så att i min familj är midsommar nästan större än Jul, nästan alla i släckten samlas och äter jätte mycke underbart god mat och efterätt som ni kan se på bilderna^^ Kan dock inte lägga upp bilder på mina kusiner eller så efter som att dom inte ville det.
Vi skrattar och har det kul, jag lekte kurragömma med mina kusiner och trots att dom är så mycke mindre än vad jag är va de jag som hitta bäst gömmställen xD Haha lite kul tycker jag. Sen så när de mindre gott och lagt sig så tog vi äldre och spelade rappakalja, ett fruktansvärt roligt spel, där man får höra ett ord och så ska man gissa vad ordet betyder och där med skriva ner en falsk förklaring till ordet och så får man poäng och så, jätte kul :) Man får sig många goda skratt :D

I alla fall så tycker jag att det här blev en rätt lyckas midsommar^^ Mycke skratt och skoj och god mat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0