Mos i erat öra och där med pasta!

Idag har nog varit den segaste dagen NÅGONSIN, det har varit varmt ute, men jag har fryst hela dagen, suttit inne med långärmat och långbyxor på och endå har händerna varit vita och naglarna blå >.< Snacka dålig blodcirkulation!
Skumma bananer säger jag bara, har legat i sängen största delen av dagen, göttans med en så skön säng/madrass :D Men nu på kvällskanten tog jag och gick ner för att hämta ett glas saft och vad får man se där? Jo en massa hunkar till kompisar som min bror tragis med hem (hunkar, de vill säga Angelika och Jonas xD) och där sitter dem och smaskar i sig av en massa godsaker. *suck*

Springer upp igen, man vill ju inte bli smittad med rabies så att säga..(Ta inte illa upp angelika om du läser de här, haha xD)

Aja, lär ju sitta upp ett bra tag till innan man kan lägga sig, fast det vore ju bättre om man somna tidigt så att de kunde bli nästa dag så att jag kan fara till stan nån gång!
Japp ni läste rätt! Anton och Fredrik har varit nere på Öland och kommer hämta upp mig på vägen när dom ska hem imorn, trevlans med lite sällskap :)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hunk, inte dåligt! ;D

Tar int illa upp, blir mer ledsen på att du stava mitt namn med k?! ;O

2011-06-27 @ 01:00:39
Postat av: Carro

Haha man kan inte alltid ha rätt vafan xD

2011-06-27 @ 12:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0