Random mode activated!

suck och stör och bröl, allt går segt, har lite smått PMS och vill bara gå och lägga mig men jag kan inte öfr att jag måste diska och packa först, gnäll, gnäll, gnäll! Ja jag gilalr att gnälla, min blogg jag gnäller hur mycke jag vill och jag känner mig smått bitchig just nu så! GNÄLL!!!!!!

 

Okej jag är klar med gnällandet!^^
Vintern har inte kommit ännu, tack och lov för jag är inget fan av snö så det gnäller jag inte över ;) Det kan få snöa en halvmeter eller nåt dagen före julafton, de vore perfa (Y) Sen kan de får vara snö i januari och börja töa i februari!
Och på tal om något annat så knarkar jag strössel, don´t ark me why men jag kan inte sluta äte det i varje fall, de är fan beroendeframkallande! Inte okej!
Satt och fundera nyss på om man ska gå ut en sväng, fan va jag känenr mig allmänt hög och hyper just nu, skriver på om absolut inget visentligt what so ever, men aja, kanske är kul att läsa vad vet jag. Men det va nog allt, tack och hej leverpastej!


Kommentarer
Postat av: Ruff

Visste att du skulle gnälla lite ;)

2011-11-11 @ 15:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0