Dagarna som flög förbi




Dessa två snubbar har förgyllat de senaste dagarna för mig! Herre gösses, tror aldrig jag haft så kul nån gång, flumma omkring med dem. Random, sjuka och allmänt skuma skämt och fjollerier, underbart måste jag säga! Får mig att tänka på annat.
Så jävla go ni är snubbar! Tack och bock för att ni finns fan! :P

I alla fall, ni kanske undrar vad jag gjort tillsammans med dem? Var på krogen med Tom och några ifrån hans pojkgäng, så jävla kul, innan det så var vi och spelade biljard, ägde ju ut alla utom Tom ;D Stackars pöjkar som fick tjejdäng. Sen har fredrik och jag varit allmänt flummiga med varandra, kollat på film och shit, hängt på donken en hel del, fet blir man kan jag lova.

Sen tog grabbsen och "hjälpte" mig med mitt projektarbete, det vill säga att vi var i fotostudion på skolan en dag här, bilden är där ifrån och som ni kan se så var varken dem eller jag speciellt seriösa, höll fan på att kissa på mig av skratt!

Hade även filmkväll med Tom och Fredrik samtidigt här på alla hjärtans dag, 3 singlar sittandes i en soffa, svullade godis, dricka och popcorn, underbart. Både äckliga, barnsliga och kärleksfulla filmer blev de ;)

Ville bara komma fram till att dessa två herrar är sjukt underbara människor! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0