Årets sommartrend

"Wet-look"
"Glamorous Blow-Out"
Kan nån SNÄLLA förklara för mig vem som sätter trender, för till mig så ser det där fan inte bra ut!
Tydligen så har någon tagit insperation ut av en nerknarkad tjej på gatan som inte har ett hem?
Årets hår och make-up trend är tydligen temat "horror" och hårtrenden "wet-look" har tydligen blivit väldigt populör på cawalken och kommer vara en trendsättare för alla världens tjejer/kvinnor i år. Enligt mig en katastrof.
Stylen "Glamorous Blow-Out" Som också är e trend kan jag förstå mig på, det är simpelt och elegant. Det är så stilrent som möjligt vilket passar mig personligen då.
Någon kommentar om detta?

Kommentarer
Postat av: Ruff

Såg också "wet look" för ett tag sen och typ WTF. Inte meningen att man ska sno grejjer direkt från nån catwalk som nån galen designer har skapat.. O_O

2012-06-13 @ 08:39:31
URL: http://lonelynights.blogg.se/
Postat av: Mii

Instämmer på den stilrena trenden, det ser helt okej ut, men 'wet look'? Duuuuude.

2012-06-13 @ 15:16:55
URL: http://suckerforsodium.blogg.se/
Postat av: Samvetet

Seriöst vad går den på som uppfann några av dem här frisyrerna? O.o Tror du han/hon delar med sig så kanske jag kan få lite inspiration med? :D

2012-06-18 @ 21:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0