Dagarna rinner iväg

Vad det är? Jag har inte en jävla aning! xD But I have made it :)
 
Jahapp, dagarna bara rinner iväg ser ja, men jag måste säga att det är skönt att ÄNTLIGEN få sova hur länge man vill, ett litet sommarlov har jag tagit mig, men det är snart dags att börja ta tag i allt igen, måste skriva in mig på AF och soc och sen måste man börja till att söka jobb, hej och hå det ska väl gå! Posetiv just nu känner jag, framtiden ser ljus ut! :D
 
I alla fall imorn kommer det en massa folk hit, blir lite mys med film/spel-kväll med lite skönt folk lär bli en del svullande också(moahaha).
 
Har även fixat klart min andra blogg nu så den är nästan klar för stunden. :)
Check it out!
 
http://beautyinourtime.blogg.se/
 
Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Mii

Det var en awesome kväll, indeed.

Svar: Oyes!
Carro

2012-07-02 @ 14:54:51
URL: http://suckerforsodium.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0