Soffa och fest :)

Min ybersnygga soffa :D Dock en massa grejer på den och kommentera inte ens min snygga lösning med lådorna, de är för att mitt internet ska fungera, tro det eller ej xD
Sen måste jag byta ut kuddarna för dom som är där nu ska fan inte vara där, fula saker. I varje fall är jag sjukt jävla nöjd med min soffa, så jävla skönt att ens ha en soffa, med tanke på hur min andra såg ut! >.< helt jävla paj!

Sen så har man ju varit på klassfest med förra klassen(när man gick i 9:an) vissa av dem har man ju inte sett på typ 2år så, kul att ses igen, vidare dog vi på krogen, trevlans att man hitta lite folk att snacka med, fick en ny polare också så jag va nöjd, vart inte så himlans full och va praktiskt taget nykter när jag åkte hem :) En helt klart lyckad kväll!


Kommentarer
Postat av: Denna dära!

Haha, lutande kartongerna i carros soffa:p

2011-12-22 @ 21:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0