Klänning till på köpet!


Ja bilden är suddig! Ursäkta mig då>.<

Här är i alla fall klänningen jag antagligen ska ha på studenten! :3
Har fått diverse kommentarer på den:
Pappa: Vafan är det där!?
Mamma: Fin, tycker du borde ha något annat dock.
David: Du ser läskig ut, jag ser en man i klänning O_O
Emil: Fin du blev :D
Ruff: Snyggare jag någonsin sett på dig Carro! :D

Sååå jaaa, jag vet inte ja xD Jag tyckte det blev awesome i varje fall och jag vet att jag sa lila/vit/svart meeen ångra mig, jag hatar ju lila så ja, det blev rosa.

Kommentarer
Postat av: Agge

Du va fin i den, håller med mange på fejjan lite brun utan sol så blir de kanon bra!;P Du kan ju ha den på typ mösspåtagnings balen å ha något annat till själva studenten :)

2011-11-14 @ 22:54:18
Postat av: do-re-MI-fa-sol-la-ti-do

Mi: Fy fan va snygga kurver du har!

2011-11-15 @ 21:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0