Smink, löv, kyla och tokerier!


Kliva upp klockan 6 för att fota och endå komma försent! -.-"

Dagen resulterade i att man fick bli sminkad till max med allt jag aldrig någonsin trott att jag skulle använda någon gång i mitt liv. Efter mycke gråt av blåsten och kyla av att sitta still i de halla blåsande vädret så blev de till att leka modell, ruff tyckte jag blivit lite för lång med mina nya skor som är det är 7cm klack på! Dock fick man komplimangen att man såg ut som en modell xD haha
Mycke fina bilder blev det! Mi ifrån Media A klassen hjälpte till att fixa smink och hår och geees va duktigt hon är på det! Tack och bock för de, de blev awesome! :D Ett stort tack även till Rufina som tog kort på mig :)
Jag tog även en massa kort på Rufina som blev jätte bra dom med^^ Hoppas du tyckte nån blev bra ruff? xD
Jätte kul i alla fall, lite kallt men man ska inte klaga för bra bilder!
Over and out!

Kommentarer
Postat av: do-re-MI-fa-sol-la-ti-do

Varsegod. xD Var så lite så.

2011-10-05 @ 13:32:40
Postat av: Ruff

Kul dag minsann, ska lägga mig klockan åtta nu dock :D

Bilderna vart jättebra! :)

2011-10-05 @ 19:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0