Sol, mys, folk och rött hår :D

Igår var jag ute och gick för att det var så varmt på kvällskanten :) Gick ner till sjön och kollade på solnedgången, jätte mysigt måste jag säga de blåste knappt och solen sken igenom molen så jag satt där och myste för mig själv ett bra tag, bara funderade på allt möjligt^^

I know, blixt på kamera är inte kul! MEN min kamera suger så deal with it! ;)

Och idag, dam dam dam blev mitt hår slingar med tjocka röda slingor, tack till Mi som fixade det och tack till Fredde för att vi fick vara hos honom :)
Dagen började med att Emil ringde och väckte mig, ajaj inte kul att bli väckt av "ACDC-High way to hell", det var väl lite så jag kände precis då xD Haha i alla fall så skulle vi mötas inne i stan halv 10 meeeen klantig som jag är tänkte jag fel så jag kom in till stan halv 11^^` Ingen skada skedd, Mi fixa mat och Emil köpte spel så, sen drog vi till Fredde som låg och halvsov i soffan så han fick sova som han ville och så tog Mi att börja slinga håret på mig, tog ett tag men slutresultatet blev AWESOME enligt mig! :D Jätte jätte JÄTTE nöjd! *dansar lite* Haha!

När allt var klart drog vi på Via Grande och käkade, då bara jag ätit frukost och ingen annan^^` Så 4 kebab beställda! (Oja bra för träningen de där*visslar*) om nom nom kebab! Sen började vi snacka om Helloween så vi tog och gick på Hobby boden  och kollade lite kläder att klä ut oss i, men vi hitta väl inte direkt nåt som vi gilla dock köpte Mi lite grejer så de va väl inte helt bortkastat i alla fall.

Vi kunde dock inte gå hem ännu, gick in på leksaksaffären bredvid Hobby boden, haha alltid lika kul att gå runt och kollar hur leksaker utvecklats sedan man själv var liten. Efter det skulle Emil träffa Jimmy så han gick och mötte honom och vi tänkte fixa våra busskort men nej så blev det inte, helvete man hade fått stå där i 2 timmar om man skulle fixa det. Så fredde ville fixa ett nytt simkort till sin nya mobil som han beställt så det slutade med att vi hamna på Telia och satt där och hängde tills vi träffa Emil och Jimmy igen, Mi drog hem och vi andra flumma ett tag till :)

Så ja ,det har varit en rätt händelserik, social och rolig dag :D

JAG ÄLSKAR MITT HÅÅÅÅR!!! (a)


Kommentarer
Postat av: do-re-MI-fa-sol-la-ti-do

Glad att du gillade det? xD

2011-10-31 @ 20:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0