Städa, städa, städa OCH...städa!

Dessa har fått ta största smällen idag! Böjde skiten bakåt och tillbaka, lyckligtvis klarade jag dem, så mina långa naglar är fortfarande hela :D Woho, allt slit med att inte klippa dem är inte bortkastat än så länge!

I alla fall, dagen har resulterat i att jag städat hela lägenheten, dammsugit överallt, plockat bort allt som legat framma(vilket var en del skit) har även rensat papper som legat här och där och delat in dem i olika permar och mappar, så lite struktur finns det nu i alla fall, känner mig riktigt stolt som börjat intressera mig för organisering och struktur!

Imorn blir de skola, ska väl fota lite till mitt projektarbete hade jag tänkt, ska även börja göra en film, så fullt upp hela dagen! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0