The new me!

Under den senaste veckan har jag spenderat en jävla massa pengar på nya kläder och en ny stil, då jag bestämmt att jeans och hoodies inte funkar längre! Så Carros goes kvinna till slut, har köpt nya vinterskor med en 7cm klack på, den ni. Har även inhandlat två mysiga stickade tröjor som jag älskar, har även köpt en ny tröja dock är denna V-ringad och måste säga att det är en första V-ringande tröjan jag någonsin köpt! Sen har jag även köpt ett par stuprörsjeans som ruff och fredde fick på mig och jag vart förälska skumt nog^^`haha
Jag har även köpt två nya nagellack ett mossgrönt och ett mörkgrått, snygga som fan, och för er som inte vet så har jag rätt långa naglar nu i jämförelse med förut då jag formligen bet av naglarna om jag tyckte att dom var för långa, usch dålig vana! Har slutat i alla fall och uppskattar nu mera mina naglar :) Haha låter ju hemskt, Carro? Som kvinna!? Wtf hände egentligen!? O_o

SEN har jag köpt något som jag personligen tycker är svindyrt men SÅ värt! En filofax, ÄNTLIGEN kan jag hålla koll på allt utan att behöva fråga Ruff hela tiden om vi har något som ska göras i skolan eller när det är lov osv. Struktur är påväg in i mitt liv som jag aldrig varit så värts bra på förut, men hoppas på att det här ska hjälpa mig lite nu i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Ash

Mwahah! Gött! ;D

Carro goes brud, gillar't!:D

Då är jag snart enda killen, mohah! ;D

2011-10-14 @ 08:15:11
URL: http://xxxashxxx.blogg.se/
Postat av: do-re-MI-fa-sol-la-ti-do

Tröjan med krage och uppvikta ärmar ser så himla gosig ut. tar den

2011-10-16 @ 11:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0