The woman inside me

Det känns som att mitt liv är på väg i rätt riktning nu, allt flyter på som det ska och jag känner att mitt självförtroende blir starkare för varje dag och jag tror att jag är på väg att bli den kvinna jag egentligen är, dags att kliva ut igenom dörren och visa att jag faktiskt har växt på mig.

Både jag som människa och min klädstil håller på att ändras, lite roligt faktiskt, ställde mig och kollade igenom min garderob och kollade igenom alla kläder som jag har, skulle slänga ut ALLT rakt av och köpa nya kläder om jag kunde, nya jeans, nya kjolar och framför allt nya tröjor, mina hoodies ska nu bort och ersättas av något snyggare. Visst jag har inget emot hoodies, jag älskar såna som man kan mysa i, men att ha på sig då man ska på skolan och så, det duger inte längre, kanske det är kvinnan i mig som säger att det är dags att faktiskt ser mer kvinnlig ut än som en 11årig liten förvirrad flicka?

Som människa måste man lära av sina misstag att kunna blicka framåt och faktiskt inte backa och det är något jag måste lära mig, måste förstå och ta in det folk säger till mig och jag lovar att jag ska göra mitt bästa :)

Det sägs ju faktiskt att man möter vissa människor av en anledning, att man ska lära av dem och att du ska lära dem något igenom att vara deras vän. Kanske det stämmer endå?

Men just nu går allt som jag vill att det ska och då är jag glad^^


Kommentarer
Postat av: Den Anonyma:P

Haha, klart du lär genom att vara andras vän, du ser ju själv hur mkt du har lärt dig av mig;)

2011-10-10 @ 20:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0