1 månad!



Sorry, sorry, sorry, sorry och sorry, för att jag itne har bloggat på väldigt länge och mycket har hänt sedan dess.
Tom var med mig hem till mina föräldrar och fick träffa dem för första gången och även hela min släckt då det var påsk, haha. I varje fall så blev han jävligt kenis med min mormor, trevlans det, han tyckte även att resten av min släckt var jätte trevliga och sociala. Fyllde även år så fick lite paket, en ny mobil bland annat, ÄNTLIGEN! En ny LG Optimus x2<3




Annars så händ det väl inte så mycket under lovet, annars så är både Tom och jag väldigt social med folk på stan och så, hänger mycke med fredrik, jag har ju praktiskt taget flyttat in hos Tom så :) 4 veckor har vi varit tillsammans nu, känns mycket längre haha^^ Min lilla pöjkspoling :D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0