Står stilla

Dagarna går men bloggen står stilla, ta det lugnt! Jag har bara lyckats glömma min kamera hemma hos en kompis så jag kan inte lägga över några bilder eller nåt! :(
 
I alla fall, jag har börjat söka jobb som en galning, gå till min jobbcoach en gång i veckan, jätte trevlig kvinna det där. Annars händer det inte så mycket, jag och Tom sitter vid varsin dator och gör vårt egna, tar en promenad då och då och umgås lite med Fredrik titt som tätt, båda är rätt less på att inte ha något jobb så vi kollar konstans efter jobb runt om på nätet.
 
Någon som har jobb? :D Dela med er! xD
 
Sen funderar jag på om jag ska börja blogga varje dag? Skulle ni läsa om vad som händer hos mig dagligen? 
 
Och på tal om ingenting så saknar jag mitt röda hår mer än något annat! >.<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0