2012-01-03(Niklas far hem :( )

Tacos! :D

Dåligt ljus inne på Via Grande(en resturang inne i stan) så bilden blev lite brusig :P
I varje fall så tyckte nicke och jag att vi kunde käka på stan en sista gång innan han skulle hem så det blev kebab för hans del och pizza till mig, såååå jäääävla gott! :D Satt och fundera och kom på att vi började allt med att gå på Via Grande och slutade allt med att gå på Via Grande, lite kul, svullos som vi är :)

I alla fall så får väl jag se till att åka och hälsa på nicke nästa gång, när nu det blir de får vi se. Man ska ju ha pengar till att, usch,  jobbigt måste jag säga, tycker vi kan börja med bytelshandel igen, en kossa emot en resa med tåg, vad tror ni? (Y)

Har haft det skit bra i varje fall får se till att göra om det, tack och bock nicke för 6 awesome dagar:)


Kommentarer
Postat av: Ruff

Tycker du har så fina namn på dina videoinlägg ;)

Skådar jag en vira blåtira!? :o

2012-01-03 @ 19:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0