Imorgon smäller det!


Bara för att jag tycker den här bilden är kul (a)

Okej det här va meningen att det skulle bli ett videoinlägg men tyvärr så har jag lyckats glömma min kamera hemma på nån vänster eller nåt för jag hittar den inte*irriterad* så jag får skriva i stället!
I alla fall så kommer Magnus hit imorn och jag är SJUKT och då menar jag SJUKT nervös! Vilket jag varit i typ en vecka nu xD Illa som bara den..
Vi får väl se vad vi hittar på, vi hade i alla fall tänkt bada på storsjöbadet och spela monopol för någon ville promt ha stryk i det(Mange ;)) så jag får väl fixa det då! ;)
Men som sagt det ska bli jätte kul att träffa den här krumiluren irl :D

För övrigt så ska vi ha "skattjakt" på skolan idag, det vill säga att vi ska tävla emot alla klasser i skolan idag, lösa kluriga problem, hitta vissa saker och fota och sånt, ska väl bli sådär men det måste väl göras I guess :O Och sen börjar psykologin idag, yey! :D

Nu ska jag leta vidare efter min kamera och se om jag bara lagt den någon stans där den inte borde vara eller om jag verkligen glömt den, sen blir det att äta upp min macka och sminka mig för sen drar jag till skolan! Hörse, ha det, bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0