Koko!



Jaaahapp, vet inte vart jag ska börja med nånting nu men okej, Magnus ville att jag skulle blogga så here we go. Glömde ju att blogga igår så får väl berätta att jag var på skolan och hade projektarbete, gick väl så där och efter ett tag började jag må illa så va tvungen att äta nåt. Fredrik N skrev till mig på fb så vi bestämmde att jag skulle komma hem till honom och sen dra på donken, trevlans, ner på stan gick jag, höll på att slå ihjäl mig 4-5 gånger då det är snorhalt inne i stan och dom suger verkligen på att grusa... Aja, med nöd och näppe tog jag mig hem till Fredrik, nice lägenhet prefa om man vill kolla på Yran men inte betala inträde, tror jag ska smusla mig in hos honom då xD
I alla fall vi drog ner på donken, käkade och snacka på om allt möjligt, fick för mig att smsa frida och hoppades på att hon skulle vara i stan men det var hon inte :( Aja, sen så kom jag på att jag hade lagt undan kläder på H&M dagen innan så jag sa det till Fredrik att jag va tvungen att gå på H&M och han hänkade på, jävla bra smakråd måste jag säga, må fan ta med honom nån fler gång och shoppa, lol xD I alla fall, köpte blusen som är på bilden, under den är det ett svart linne med en spettskant på, nice nice, hade pressentkort så det kostade mig bara 75spän :D Sånt gillar vi!
Sen strövade vi runt på stan, va in på Expert och flummande med mobilerna där, rätt kul att kolla bilder som folk tagit då man upptäcker att det är nån man känner på bilden xD Sen blev det apoteket för att köpa flux och alvedon (A) Där träffa vi en annan Fredrik, många Fredriks jag känner, jobbigt att komma på smeknamn åt alla O.o Gees, känner fan*räknar*5-6st i alla fall! Öjöj, i alla fall, sen drog vi på cafét inne på bt(busstorget) och snacka med nån kompis åt Fredrikarna där, sen skulle dom på bylla så då drog jag hem, men en lyckad dag måste jag säga! :D

 

Idag... har jag köpt en snygg bh thats it! xD

Kommentarer
Postat av: Denna dära!

Exklusiv förhandsvisning!

2012-01-18 @ 03:31:47
Postat av: do-re-MI-fa-sol-la-ti-do

LOL. "Jävla bra smakråd måste jag säga, må fan ta med honom nån fler gång och shoppa."

2012-01-19 @ 21:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0