Snö, snö åter snö.

Norrlands vintern har nu kommit, usch hatar snö, en meter utanför fönstret, kul..
Sov jag till halv 1 idag, skönt som fan, då jag somnade typ halv 3, oopsie! Haha.
Klev upp och fikade med familjen, tänkte ta en massa kort utan på snön men då dog batteriet i mammas kamera så de blev inga bilder förutom den här uppe på gården^^`
Tog mig en promenad i stället, var ute i kanske en halv timme/45min eller nåt, njöt av tystnaden, dock var det -12 ute så jag gick fort in igen för att jag hatar kyla xD Kom in och tittade på tv, klickade runt på en massa kanaler, fastnade på MTV till slut, då programet "Made" kördes. Tycker det är rätt kul att kolla på hur mycket man kan förändra en människa med lite smink och hårspray!

I alla fall, tröttnade efter att pragramet var klart så gick upp på mitt rum och låg och funderade på en massa saker, skolan tex. Den börjar ju på måndag, bara börja plugga igen då, hade gärna haft lov i typ 2 veckor till men det går ju inte.
Min mor for på jobbet och då tog jag och duschade, orkade inte elda innan så vattnet va ju relativt kallt, latmask jag är. Efter det fick jag en go lust att leka med smink så då blev det party musik och sminkning, blev ljusbrunt och lila, blev dock ingen bra bild på det, sorry, får försöka göra det igen nån dag :P Brorsan kom hem och tjatade om att jag skulle elda, dså då fick jag göra det i alla fall, lol..

Kallt och jävligt, tog brorsan skor när jag skulle göra det så jag höll på att snubbla när jag skulle ut då hans skor är i storlek 47 och jag har 40-42 xD Aja, eldat och klart, kommer in och det är mat, biff och potatis, mm mm mmm!! Mammas biffar är oslagbara!! Fan bättre än kebab och jag ÄLSKAR kebab! Mhm den ni! SÅ goda är dem! :D
Efter maten blev de att leka lite med kameran på rummet, ljuset här inne suger *** så ja, bilden blev ju som den blev som ni kanske ser, för ens som inte vet så är mitt hår rött nu, dock ser det rätt orange ut på bilden -.- Aja, nöjd med det ändå :D

Senare på kvällen blev det mer party musk och snack med Kivi(som han heter) och göra chokladbollar, dom blev awesome, Carro kan sina bollar ;) Haha

Så dagen har väl varit rätt bra i alla fall :D Nu ska jag måla min naglar, bara för att det är kul xD

Hej hopp i lingonskogen!


Kommentarer
Postat av: Denna dära!

Fick inte smaka på bollarna den här gången heller!=(

2012-01-07 @ 01:47:38
Postat av: Skumtomten

oooh du kan dina bollar?? :O

Jag gillar att pilla på bollar! ;)

2012-01-07 @ 11:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0