Sushi!

Var och käkade sushi med 3 herrar idag, sååå fruktansvärt gott :D På bilden är familjetallriken med 30bitar sushi på som Jimmy och Emil tog, har nog aldrig sett två stycken äta så mycke sushi bara rakt av och ville sen ha mer :O Herre jösses..
Aja Tom och jag käkade Sushi och Yakiniku, och Sushi och Yakitori, om nom nom, så gott :D Hade det jätte trevligt även fast våra samtal inte hör till det normala direkt, mycke skratt, i alla fall ifrån min sida xD Trevligast middagen jag ätit på länge tror ja^^ Måste göras om grabbar!
Och för er som inte ens provat sushi, käft, tugga och svälj trevlig helg!!;D


Kommentarer
Postat av: Denna dära!

Sushi.. Gå o fiska rå fisk och ät den direkt istället D:



Tackar vet jag hedeliga stuvade makaroner och köttbullar med Heinze Ketchup!



Så.. Tugg o svälj, trevlig helg:D

2012-01-12 @ 00:13:45
Postat av: do-re-MI-fa-sol-la-ti-do

drooooooooooools

2012-01-12 @ 21:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0