Monopol och mandelbiskvier!














Jahapp, det enda viktiga på denna dag var då att jag var social med mina föräldrar på ett sätt som jag inte varit på mycket länge, det vill säga, vi spelade monopol och gissa vem som vann? ;) Jag, så klart *stolt* medans vi spelade åt jag mandelbiskvier fråga mig inte varför för jag har inte en aning, små beroendeframkallande saker det där och jag gillar inte ens mandel i vanliga fall xD
I alla fall, kul att sociala med dem för en gång skull så här en gång om året! Nä kanske inte så sällan men det händer inte så ofta nu för tiden :)


You are what you create..

Hade inget att göra under dagen så lekte lite med kameran, detta är nog den enda bilden jag blev nöjd med om vi säger så :P Annars har jag bara slaggat i sängen med datorn i knät.


Kommentarer
Postat av: Denna dära!

Passa på att njut medans du kan! Bwahahaha!

2012-01-22 @ 01:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0