Upptagen som få!


(Ignore the hand on his crotch, hahahaha xD)

Kände att det var länge sen jag skrev något nu, livet leker och jag har blivit tillsammans med denna fluffia sak som på bilden ser allmänt bögig ut xD Stackarn, jag tog och nästan tvingade på honom ett par gula byxor inne på J&J xD Så hemskt tycker inte jag att det blev men han va inte direkt nöjd med dem^^
Vi blev tillsammans den 22:a dagen då jag varit singel i ett år när man kom och tänka på det, haha så det kan gå. I alla fall Tom heter han och är 23år för en som är nyfiken på det. Och jag tror inte vi hittat EN sak som skiller oss åt än, vi är båda sociala, lätt att vara med, har humor, är smått perversa i vår humor och kan endå vara rekordeliga och ja, jag använde nyss ordet rekordelig, det är Toms fel! han använde ord som ingen annan idag skulle använda i sitt språk och det smittar av sig kan jag lova, går just nu runt och säger ord som rekordelig, absurd osv xD 
Var väldigt länge sen jag var så här glad! Friheten av att ha en underbar pojkvän! Tom, du förgyllar mina dagar!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0