On the street!

Var i studion och fotade tillsammans med Ruff här om dagen, här är några av bilderna som jag blev nöjd med :)


Ruff tog och ställde upp också :D


Dagarna flyger iväg och livet känns lättare, ljusare dagar och snön smälter och titta, lov har jag nu också, skönt, måste dock använda nån dag till att plugga men det är väl ingen större fara egentlige. Ska åka hem till mina föräldrar idag, ska mellanlanda hos min mormor i Svenstavik, länge sen man såg henne. :)

Annars om dagarna så har jag umgåste med Tom och Fredrik som vanligt, sovit över hos Tom i några dagar, skönt att inte behöva vara själv och sen kan man sitta uppe längre på natten om man är med någon, vi har haft skit kul xD Fredrik sov också över en dag här, herre jösses nu vet jag hur dom två är när dem är övertrötta, jag trodde jag vart flummig men inget slår nog dem! Haha^^
Var även iväg med Jompa, Tom, Fredrik och Linus och lekte i laserhallen, 2:a kom man jaja, inte illa pinkat!

Var meningen att jag skulle fara och bada med Ruff också men dagen efter laserhallen så vart jag sjuk och mådde inge vidare så vi får skjuta upp det, men nån gång under lovet hoppas jag att vi kan åka dit. Fett nice att bada liksom.

Hmm.. har det hänt något mer spännande? Var och testade streetwear kläder med Jenny, Fredrik och Tom, jag är fan förälskad i stora kläder! Jag menar vem är inte det egentligen? ;D I alla fall, hittade ett par byxor jag vill ha men inte har råd att köpa, dock så sa Fredrik att han hade ett par byxor han inte kunde ha längre så jag har fått låna dem :D Kanske köper dem av honom också, vem vet. Älskar dem i alla fall, stora och pösiga, ser ut som en kille i dem, lol. Men jag älskart. Får se om jag lägger upp en bild på det senare.
Annars leker livet och jag försöker vara social utanför datorn så mycket som möjligt, vilket fungerar bra och då automatiskt så mår man själv bättre! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0