Saknad

Hösten är här, usch va jag hatar kyla,j ag vill inte ha vinter! Jag vill ha sommar sol och vita stränder, jag flyttar utomlands snart tror ja, blir resre guide på något hotel för tjocka, rika svenskar som kan ta semester när dem vill.
 
Var ute och sprang igår i regnet, bara för att tvinga mig själv att komma igång med träning på nåt vis. Medans jag sprang så for en massa saker runt i mitt huvud, med något som jag alltid kommer ha där är mina vänner, folk som jag förut umgicks med varje dag, vi skrattade, löjlade oss och vi höll ihop. Nu mera ser jag dem väldigt sällan, vilket gör att en saknad uppstår inom mig, jag saknar er, alla. Många har börjat plugga eller jobbar och vad gör jag? Söker jobb och spelar farmville 2 på fb, kul.. Det verkar gå så bra för alla andra, men varför inte för mig? jag förstår inte, ärligt talat. 
Viljan att göra något saknas, jag sitter hemma mesta dels av tiden, jag tycker inte mycke är kul nu mera, jag och Tom umgås med Fredrik lite då och då, träffar lite annat folk ibland också, men thats it egentligen.
 
Min jobbcoach frågade mig vad mina drömmar var och jag kunde inte svara, för nu mera vet jag inte. Jag funderar på det dagligen, vad tycker jag är kul att göra? Jag kan bara komma på extrema saker jag vill göra, så som hoppa fallskärm, åka linbana igenom djungeln, bergsklättra osv. Jag vill resa och upptäcka nya ställen.
 
 
Och det här med bloggen? Vf fortsätter jag egentligen? Är det verkligen någon som bryr sig om vad fan jag gör? Jag är skeptisk.
 
Mina dagar fördrivs med farmville och youtube eller så hänger jag på arbetsförmedlingens hemsida, men där händer det ju inte speciellt mycket.
 
Blah, blir bara så less på allt...
 

Kommentarer
Postat av: Ruff

Ambitiöst å springa i ovädret ;) visst saknar man alla, men inte ska man deppa för det!

2012-09-20 @ 17:44:01
URL: http://lonelynights.blogg.se
Postat av: Liselott

Kan kännas bättre bara att få "skriva av sig" lite :) Jag tycker då att du ska fortsätta blogga!

2012-10-04 @ 20:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0