Shopping

(Tyckte det va lite kul att Ida påpeka att jag såg så mörkhårig ut, då det var min normala hårfärg som visat sig)
 
Mitt hår har sett ut som skit sen jag tog studenten, började verkligen tröttna på att se den stygga utväxt som uppstått, då jag inte gillar min normala hårfärg. Men så var min pojkvän så underbar och var och handlade med mig så då blev det inköpt lite ny röd hårfärg! THANK YOU HONEY!<3
 
ÄLSKAR mitt röda hår, kommer aldrig sluta färga det rött! xD
 
Sen var det utförsäljning på klädaffären VILA 70% off, underbart med sale ;) Köpte ett nytt nagellack, en tunika/klänning och ett skärp till det, köpte även ett sett med armband. Om nom nom! Det gillas :D Får väl kanske lägga ut nån bild då jag har grejerna på mig nån dag här^^
 
Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0