Julklapparna kommer till användning!

Jag har varit väääääldigt inaktik på sistone, men det är så mycke annat som ska göras om dagarna!
 
Fick en dragspelsväska av min bror i julklapp då jag önskat mig en, för er som inte vet vad det är så är det en väska som man kan sortera sina papper och stoppa undan dom lättare :) Kom bra till pass idag då jag sorterade alla mappar som jag hade på mitt skrivbord!
 
Fick ett akvarellkitt ifrån min mor i julklapp och har börjat bli lite kreativ igen, detta är dagens verk som jag gjort, rätt nöjd faktiskt!
Och medans kreativiteten är på top så ville jag ha bättre förvaring för alla pennor, sudd osv, alla små grejer helt enkelt så jag införskaffade mig två små "korgar"? att ha dem i, är riktigt nöjd, gillar dem sååå.Billiga var dem också 10kr styck på dollar! Dollar du gör mitt liv enklare! xD
Köpte även dessa små korgar för att sortera alla 7000 hårprodukter/nagellack/snoddar/armband osv som jag har liggande, nu när jag städat i min stökiga låda insåg jag att jag måste köpa två små korgar till! Blomman följde dock inte med^^`
Fick inte denna lilla påminnelse i julklapp dock men jag kollar på den varje dag och påminns om det viktiga i livet! Inte för att han är så svår att missa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0