Shopp shopp shopping!

 
Shopping!
Har en mor som snart fyller år och nästa månad ska man på bröllop så var tvungen att köpa lite nya grejer, som man ser fräsch ut, you all know! ;)

Låter som att jag har handlar halva stan, men sådan är inte fallet. Jag skulle ha kunnat och ville också men liiiite självdisciplin får man allt ha. Ska i alla fall testa på en eye primer för första gången, jag som alltid klagat på att ögonskuggan(billigt skit) försvinner efter nån timme om man är ute och äter eller nåt. Nu är det ju kanske så att jag inte klagat till nån annan om detta i-landsproblem men jag själv har klagat på det i mitt huvud. Ja jag är konstig, lev met! :P
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0