Som nybörjare

Jag hoppas ni läser det här med en trevlig berättaröst för det är så det låter i min skalle när jag skriver det här ;)
 
Jag HATAR att inte veta saker eller komma ihåg saker som jag borde kunna och borde komma ihåg.
 
NU klockan 11 på kvällen kom jag på att jag inte stämplat ut på jobbet, genius!
Aja, det var första dagen idag som jag stämplade in över huvudtaget, lite överseende får man fan ha kan man ju tycka.
Jag hatar att inte minnas saker som jag bör minnas, speciellt när man börjar på ett nytt jobb, ta mig inte fel, jag gillar att lära mig nya saker, det är känslan att göra fel som irriterar mig, att veta att man ska men glömmer bort. Det är ju så att man ska klistra postetlappar i pannan bara för att komma ihåg allt, problemet då är att man bara kommer se jävligt korkad ut.
 
Annars så går praktiken bra, jag lär mig mer och mer och börjar öppna upp min hjärna för bättre konvensationer osv, mycket trevliga medarbetare har jag också! Skönt att ha lite rutin på vardagen igen, även fast kroppen skriker NEEEEEEEEEEEEJ på morgonen och på kvällen så tackar mina fötter och ben gudarna att dagen är över, haha.
 
Och för dem som vill veta är det ta 3 betala för 2 på alla smycken i butiken nu, bara att komma och handla! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0